Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotos nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
-
Norint atlikti grąžinimą ar keitimą jūs turite susisiekti el.paštu: info@rshop.lt ir pranešti kokią prekę bei dėl kokios priežasties norite grąžinti/pakeisti; (Jeigu nesulaukiate atsakymo iš manęs per 3d.d. parašykite dar kartą arba paskambinkite nurodytais kontaktais).
-
Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas (išskyrus atvejus, kai gauta prekė yra brokuota ar su defektu). Jei defektas atsirado dėl kliento kaltės - prekė nepriimama grąžinimui;
-
Pinigai grąžinami per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo grąžinamos siuntos gavimo į mūsų sandėlį. Siuntimo (pristatymo ir grąžinimo) išlaidos nėra grąžinamos (išskyrus atvejus kai prekė yra brokuota ar su defektu);
-
Jeigu užsakymo metu jums buvo pritaikyta Nemokamo pristatymo nuolaida ir iš šio užsakymo grąžinote visas prekes - tuomet rshop.lt turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą nuolaidą (šiuo atveju pristatymo išlaidų sumą);
-
Jeigu klientas per nurodytą terminą neatsiėmė siuntos - tuomet rshop.lt turi teisę iš grąžinamos sumos išskaičiuoti pristatymo išlaidas bei susidariusias išlaidas grąžinant siuntą iš pervežimo tarnybos sandėlio į rshop.lt sandėlį.
-
Prekės, kurios yra įtrauktos į negrąžinamų prekių sąrašą, taip pat nėra priimamos grąžinimui. Negrąžinamų prekių sąrašą galite pamatyti čia: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
-
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
-
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
-
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
-
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.